|
|
|
Hizmet Detayları nedir?
7/24 Medikal Koçluk: 444 9 724 numaralı Medikal Çağrı Merkezi’ni arayarak 7 gün 24 saat, acil ve acil olmayan sağlık sorunları hakkında doktorlardan bilgi alabilir, yönlendirme talep edebilirsiniz.
7/24 Acil Sağlık (Ambulans) Hizmeti: Hekim, paramedik ve ilkyardım eğitimi almış sürücüsü ile uluslararası standartlarda hizmet veren, yoğun bakım donanımlı ambulanslarımız gelişmiş erişim ağı ile acil durumlarda ihtiyaç duyduğunuz her an hizmetinizdedir.
Acil İlaç ve Sarf Malzeme: Üyelerimizin acil ihtiyaç duyduğu operasyonlar sırasında kullanılan ilaç ve sarf malzemeleri, üyelik ücretinin içinde yer almaktadır.
Hastane Organizasyonu: Teknoloji ve hizmet kalitesinin tüm olanakları kullanılarak durumu değerlendirilmekte ve hasta en uygun sağlık kuruluşuna yönlendirilirken, hastane, ambulans, hasta yakını ve hastanın doktoru arasında iletişim kurulmaktadır. Bu iletişim ağı ile sürekli bilgi akışı sağlanmakta ve hastanın en doğru ve hızlı şekilde acil sağlık hizmeti alınması sağlanmaktadır.
Acıbadem Sağlık Grubu İndirimi: Acıbadem Sağlık Grubu’nda geçerli olmak üzere *%15’e varan oranda indirim alabilirsiniz.
*İndirim oranı bölüm ve branşa göre değişiklik gösterebilir.
İlk Ateş Konut Sigortası:Deprem bölgesi ayrımı olmaksızın, ev sahibi veya kiracı olarak sigortalının, evinin içindeki eşyalarını olası risklere karşı 4.000 TL teminatla güvence altına alan bir sigorta hizmetidir.
Poliçede belirtilen ikamet adresinde bulunan eşyalar, yangın, yıldırım, infilak riskleri ile birlikte aşağıda detayları yer alan ek teminatlarla poliçe üzerinde yer alan limit ile sigortalanmaktadır.
Poliçede “eşya” olarak belirtilen; riziko adresinde bulunan ve sigortalı, birlikte oturan aile bireyleri veya birlikte yaşadığı kişiler ve ev çalışanlarına ait ev eşyası ve kişisel eşyaları ifade etmektedir..
Konut Sigortası Kapsamı
HDI güvencesindeki ilk ateş konut sigortası kapsamı aşağıdaki gibidir;
Yangın, Hırsızlık, İç Su Tesisatı Sorunları, Duman, Fırtına, Yer Kayması, Kara ve Hava Taşıtları Çarpması, Kar Ağırlığı, Seylap (Taşkın ve Sel), AssistLine Hizmet
AssistLine Hizmet:
Paket dahilinde aşağıdaki asistans hizmetleri de limitler dahilinde müşterilere sunulmaktadır.
Tesisat İşleri, Elektrik İşleri, Cam İşleri, Anahtar İşleri, Evde Kapalı Kalan Kişinin Kurtarılması, Otel Hizmeti, Güvenlik Şirketi, Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu, Bilgi ve Organizasyon Servisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kampanya koşulları nelerdir? |
|
|
|
“Güvenli Hayat Paketi”nden yararlanabilmek için D-Smart abonesi olmak gerekmektedir. Bu kampanyadan yeni ve mevcut D-Smart aboneleri, paketlerine ek ayda 5 TL ödeyerek ve 12 ay abone kalma söze vererek faydalanabilirler. Kampanyadan yalnızca D-Smart ve D-Smart ve D-Smart İnternet müşterileri faydalanabilir. Yalnızca D-Smart İnternet hizmeti alan aboneler bu paketten faydalanamazlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kampanyadan nasıl faydalanabilirim? |
|
|
|
Kampanyadan faydalanmak için 0850 266 0 266 numaralı D-Smart Çağrı Merkezi’ni arayabilir, ‘GUVEN’ yazarak 2850’ye kısa mesaj gönderebilir ya da en yakın D-Smart bayisine başvurabilirsiniz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belirtilen ücretler dışında ekstra bir ödeme yapmam gerekiyor mu? |
|
|
|
Hayır. Sadece kampanyada belirtilen D-Smart abonelik paketinize ek olarak ayda 5 TL ödemeniz yeterlidir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-Smart abonesi olmasam da bu paketten faydalanabilir miyim? |
|
|
|
Bu kampanya yalnızca D-Smart abonelerine özeldir. D-Smart abonesi olarak, piyasa bedelinin altında bir bedelle bu özel hizmetlerden faydalanabilirsiniz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kampanyadan faydalanmak için ne kadar süre abone olmam gerekiyor? |
|
|
|
Kampanya en az 12 aylık abonelikler için geçerlidir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kampanyadan cayma hakkım var mı? |
|
|
|
Hizmetten herhangi bir sebeple caymak isterseniz 14 gün içerisinde D-Smart’a başvurarak herhangi bir ceza ya da ücret ödemeden cayabilirsiniz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 aylık taahhüt süresinden önce paketi iptal edersem ne olur? |
|
|
|
Herhangi bir sebeple paket iptal olduğu durumda; yıllık hizmet bedeli olan 60 TL’den, iptal edilen tarihe kadar ödenmesi gereken toplam tutar düşüldükten sonra kalan tutar son faturada ödenecektir. Örneğin; 4 ay boyunca hizmetten faydalanan bir müşteri D-Smart ile birlikte D-Smart Güvenli Hayat Paketi’ni de iptal ederse, sonlandırma faturasına ek olarak
60 TL – (4 ay x 5 TL) = 40 TL’yi ödeyerek iptali gerçekleştirebilir. Abone hizmetten 8 ay daha Acıbadem Mobil Sağlık tarafında faydalanmaya devam eder. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizmetten faydalanırken D-Smart aboneliğimi dondurursam ne olur? |
|
|
|
Abone, D-Smart aboneliğini dondurduğunda, D-Smart Güvenli Hayat Paketi’ni aynı zamanda iptal etmezse; D-Smart Güvenli Hayat Paketi hizmet bedeli aylık olarak müşteriye fatura edilmeye devam eder. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hizmetten kimler faydalanabilir? |
|
|
|
“D-Smart TV” ve “D-Smart TV + D-Smart İnternet” aboneleri 5 TL/ay x 12 ay = 60 TL yıllık hizmet bedeli ile bu hizmetten faydalanabilirler. Yalnızca D-Smart İnternet aboneleri şu an için bu hizmetten faydalanamaz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üyeliğim ne zaman aktif olur? |
|
|
|
D-Smart Güvenli Hayat Paketi’niz başvurunuzu takiben 7 iş günü içerisinde aktif olur. Hizmetiniz aktif olduğunda tarafınıza bilgilendirme kısa mesaj olarak gelecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sağlık hizmeti ve sigorta hizmeti farklı kişilere tanımlanabilir mi? |
|
|
|
Her iki hizmet de D-Smart aboneliğinin sahibinin üzerine yapılacaktır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birden fazla abonelik durumunda sigorta bedelinde değişiklik olur mu? |
|
|
|
Aynı adrese birden fazla D-Smart aboneliğiniz varsa Acil Sağlık ve Medikal Koçluk Hizmeti’ni birden fazla alabilirsiniz. Ancak Konut Sigortası aynı adrese bir kez yapılabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ambulans hizmetinden üye olmayan herhangi bir yakınımı yararlandırabilir miyim? |
|
|
|
Hayır, hizmetten yalnızca siz ve sisteme kaydedilen, aynı hanede yaşayan ve aynı aileye mensup 3 ek üye faydalanabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acıbadem Mobil Sağlık Hattı numarası nedir? |
|
|
|
444 9 724’ü 7 gün 24 saat sağlık hizmeti ile ilgili konularda arayabilirsiniz. |
|
|
|
|
|
|
|